Moja jutra drugi singel Borta Rossa, ki se je predstavil s prvencem Sančo Pansa

Bort Ross: Sančo Pansa

Bort Ross po prvem, najavnem singlu izredno močnega karakterja Sama je, s katerim je vzbudil nemalo pozornosti tako pri poslušalstvu kot strokovni javnosti ter v katerem se mu je pridružila Nina Radkovič, v jesen vstopa z novim singlom in videospotom.

Skladba Moja jutra razkriva, da so naša življenja, četudi menimo drugače in smo prepričani, da smo mi sami najpomembnejši, le majhen del še manjšega sveta. Vsak od nas živi po svoje. Nekdo po merilih, ki si jih postavlja sam, za trenutek, pogosto najden v preprostosti, in nekdo drug za prihodnost ter brez občutka za lastno vrednost, če le-ta ni pogojena s prizadevanjem po priznanju drugih. Vendar se nam poti občasno tudi prekrižajo. Pride trenutek, ko zahrepenimo po drugačnosti, saj globoko v sebi vendar vemo, da obstaja nekaj več. In čeprav »le drobtini sva v vetru, mali piki na planetu, tihi ptici v preletu čudnega neba,« kot poje Bort Ross v omenjeni skladbi, bi prav zato morali kdaj tudi izstopiti iz svojega malega sveta in prestopiti v neznano. Morda prav tam najdemo svojo srečo, kar je v teh izpraznjenih časih pravzaprav še edino pomembno.

Opisano dvojnost je Katarina Lan, ki je poskrbela za video Moja jutra, nadvse lepo prikazala s prehajanjem med modernim, urbanim življenjem, ki nas kljub navidezni polnosti odtujuje od bistva, ter življenjem na podeželju. Slednje človeka notranje osrečuje in ga povezuje z naravo, živalskim svetom, ljudmi, ki ga obkrožajo in ne nazadnje z lastnim srcem. Glavni vlogi sta odigrala Barbra Petarka in Goran Puljič, medtem ko sta se jima pridružila še pasja prijateljica Beatrice in konjska Alja.

Glasba, besedilo in aranžma skladbe: Bort Ross
Miks: Igor Ilič
Produkcija: Lotos music
Video: Katarina Lan
Oblikovanje albuma: Jure Šuln, Artisan

Sančo Pansa je sicer avtorski prvenec tega dolenjskega vsestranskega glasbenika, ki se je na začetku tisočletja kalil v drugi postavi skupine K.U.T. Gas. Z nastopom na 8. Festivalu sodobne avtorske in etno glasbe Godibodi v pričetku junija letos je dokazal, da gre za izredno močan in prepoznaven avtorski ter tudi izvajalski pečat, ki je doslej povsem neupravičeno ostajal zapostavljen in je kot avtor pogosto ostajal skrit za interpretacijami pesmi Anike Horvat, Alenke Godec ter drugih uveljavljenih slovenskih glasbenih imen. Ob intimističnih doživetjih, ujetih v glasbeno govorico, se Bort Ross ves čas posveča tudi eksistencialnim vprašanjem, izhajajoč iz medčloveških odnosov, ki danes pogosto (p)ostajajo nadvse površinska. Prav iz tega razloga ima njegova glasba dodatno težo, kar se kaže tudi v samem ustvarjalnem procesu, o katerem pove, da ga je vedno »zanimala tudi druga stran glasbe, pri čemer mislim predvsem na to, kako narediti samo pesem, kako jo ustvariti, da bo zanimiva, a da boš hkrati pustil v njej velik del sebe.«

O albumu Sančo Pansa (Ustvarjalno polje Celinka.si, 2015) Borta Rossa je strokovna javnost zapisala:

»… govorimo o velikem avtorskem presežku.« (Nina Novak, Jazzetna)

»Njegova glasba ni monotona, je raznolika, v harmoničen splet pa jo povezujejo njegov žametni glas in molovski akordi, ki človeka ob poslušanju mimogrede odpeljejo v sanjarjenje.« (Igor Vidmar, Dolenjski list)

»… album preveva vrsta mističnosti, kot del jedrih razpoloženjskih stanj oziroma čvrstega atmosferičnega učinka …« (Aleš Podbrežnik, Rockline)

Na Godibodi blogu preberite tudi portretni intervju Borta Rossa.

Album Sančo Pansa je izšel 20. maja 2015 pri Ustvarjalnem polju Celinka.si.

Bookmark and Share
This entry was posted in Celinka.si, PR. Bookmark the permalink.

Comments are closed.