Način – Papir feat. Maja Keuc & Boštjan Gombač

Novi single ansambla Papir, po mnenju revije Stop najuspešnejše slovenske glasbene skupine minulega leta, je plod sinergije več pozitivnih sil.
Dinamičen virtuozno odigran komad, ki te nikakor ne pusti hladnega ne s svojo sporočilnostjo, da imamo vsi svoje načine kako živimo svoja življenja in jih prilagajamo drugemu, in ne z nalezljivo ritmičnostjo. Samo akustičnega inštrumentarija, ki pa se zgleduje in deluje kot en zanimivi hommage velikim in pomembnim skupinam svetovne glasbene zapuščine sedemdesetih, zaznamuje duel dveh vokalov, ki se vsak ‘bori’ za svoj prostor v pesmi na svoj najboljši način in nato še duel dveh izvrstnih solov in njun prelet, ki vodi v nekakšen eklektičen Čmrljev let. Tega sta prispevala eden najboljših slovenskih kitaristov papirovec Igor Bezget na akustični kitari in gost na komadu vsestranski Boštjan Gombač na piščali, ki je poleg tega ‘zakrivil’ še energičen pevski duet z Majo Keuc.

Komad, ki si ne dovoli oddiha in te vleče s svojo energijo vse do konca, za kar so zaslužni seveda tudi še ostali strokovnjaki Papirja, pianist Sebastijan Duh, basist Tadej Kampl in bobnar Bruno Domiter, je v svoji prvi verziji nastal že pred nekaj leti za kabaret O čem govorimo, kadar govorimo o ljubezni. Ta je premiero doživel v Mestnem gledališču Ljubljanskem pod režisersko taktirko Ivane Djilas. Po kratkih zgodbah ameriškega pisatelja Raymonda Carverja ga je spisal Rok Vilčnik, seveda tudi avtor besedila te pesmi. Glasbo zanj je napisal Boštjan Gombač, prav pri tej pesmi pa sta mu pomagala še kitarist Andraž Mazi in bobnar Sergej Randjelović – Runjoe.
Morebiti se bo širšemu občinstvu zdelo nenavadno, da priznani inštrumentalist, skladatelj in zadnje čase vse pogosteje tudi igralec, poje, vendar je v glasbenih krogih že dolgo znano, da to počne izredno. Seveda to vedo tudi vsi tisti, ki ga poznajo iz njegove zasedbe Katalena in drugih glasbenih udruženj v katerih je že ustvarjal in še ustvarja, a tokrat ga imamo priložnost vsi spoznati po tej plati.
O vokalnih sposobnostih Maje Keuc najbrž sploh ni treba izgubljati besed. Sicer je pravkar globoko zasidrana v svoji solo karieri, a je zapuščina, ki je ostala za njo v Papirju, zagotovo vredna vse pozornosti. Jazzysoul, ki veje iz njene interpretacije Vilčnikovskega življenjsko-filozovskega besedila razumljivega vsakomur, ki je bil kdaj koli v partnerskem odnosu, je tista pika na i, ki zaokroži oba dvoboja v lepo simbiotično celoto in to na najboljši in edini pravi način – način dobre muzike. Zaplešite sredi dneva!
In se zamislite…

Bookmark and Share
This entry was posted in Celinka.si. Bookmark the permalink.

Komentirajte prispevek

Your email address will not be published.

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>